ТМ «Статус» сприяє розвитку українського кіно

На Днях українського кіно у Мюнхені зали були переповнені, не всі охочі змогли потрапити на показ фільмів українського виробництва.

Про це заявили організатори заходу на пресконференції у Києві 17 жовтня. Показ відбувався з 11 по 13 жовтня у німецькому кінотеатрі Rio Filmpalast. Творчі групи представили найгучніші українські стрічки: «Додому», «Фокстер & Макс», «Дике поле», «Пекельна хоругва, або Козацьке Різдво» та «Гуцулка Ксеня». Захід відбувся за підтримки Держкіно та меценатів.

«Ми дивимося на кінематограф не лише як на мистецтво і підтримку талановитих людей, а як на подальший розвиток нашої країни, на можливість популяризувати у світі Україну не тільки як країну революції та дешевої сировини, але й творчу державу з найталановитішими людьми. Цей потенціал може бути одним із драйверів розвитку України. Пишаюся, що також маю відношення до цих чудових процесів, які відбуваються у нашому кінематографі», — говорить Людмила Русаліна, меценатка Днів українського кіно у Мюнхені. Жінка з дитинства захоплюється українським кіно та Київською студією імені О. Довженка і вже понад 10 років підтримує вітчизняний кінематограф.

Показ фільмів відбувався мовою оригіналу з субтитрами для німецької аудиторії. Через великий ажіотаж на українське кіно деяким глядачам довелося сидіти на додаткових стільцях. На кінематографічний показ прийшли не лише представники української діаспори, а й іноземні глядачі.

«Це третя подія у Мюнхені. Але є велика різниця між тим, як ми починали, і тим, що відбувається зараз. Найголовніше, що рівень українських фільмів зріс, зацікавленість і реакція іноземної аудиторії у Мюнхені була дуже яскравою. Було приємно, як сприймали наші фільми. Бо глядач голосує квитками, купуючи їх у кінотеатрі», — говорить Андрій Халпахчі, генеральний директор Київського кінофестивалю «Молодість», який став одним з організаторів заходу.

Співорганізаторами Днів українського кіно у Мюнхені стали Генеральне консульство України в Мюнхені та Манана Палагашвілі у співпраці з режисером Дарією Онищенко. Партнером події став сучасний український бренд — торговельна марка «Статус». Компанія не вперше долучається до подібних заходів.
«Зараз ми обговорюємо нашу співпрацю й участь торговельної марки «Статус» у підтримці українського кіно на Каннському фестивалі 2020 року. Я впевнена, що наші фільми зроблять фурор і отримають найвищі нагороди у конкурсі, ми все для цього маємо», — підсумовує Людмила Русаліна, президент ГК «Петрус».

Loading...
ПОДЕЛИТЬСЯ